4. mai 2013

En dag hos Floriss Tasta

I dag var jeg for første gang på jobb hoss Floriss Tasta på den nye Tasta Senteret. Jeg jobber vanligvis på Kilden, men det kan være greit med en liten tur ut til en annen butikk en gang i blandt. 

Når jeg kom på jobb, så var det bare å begynne å lage opp til butikken og dette er det jeg fikk til. :)



 I disse tettelave bukettene har jeg brukt 3 skt CymbidiumOrkideèr, 3 stk Hypericum, 7 stk Germini. Det grønne jeg har brukt er Salal og Pistasj.  


I disse har jeg brukt: 5 stk Germini, 1 stk Hypericum, 3 stk Cymbidium og Salal og Pistasj.



Her har jeg brukt 3 stk Germini, 2 stk Cymbidium, 1 stk Hypericum og Salal og Pistasje. 


Ha en flott Helg!!

1 kommentar:

  1. Kjempe flott! Nydelig farge på flotte blomster.

    Ønsker deg en fortsatt fin helg.

    SvarSlett